De eerste stap

4 januari 2018 - Schiphol, Nederland

En dan gaat het grote avontuur echt beginnen, na heel wat dagen aftellen en eigenlijk niet beseffen dat het nu ook echt gaat gebeuren, stappen we nu echt in het vliegtuig!
Deze week was vooral iedereen gedag zeggen en laaste dingtjes nog doen.
Wat ik aan mezelf merkte is dat ik deed alsof ik voor altijd weg zou blijven en dat je alles nog voor het laast wil doen terwijl dat eigenlijk nergens op slaat. Ja ik ga weg voor een tijdje maar wat zijn zeven maanden op je hele leven en ik kom gewoon weer terug.
Na dit te beseffen was het ook veel minder erg om gedag te zeggen, gelukkig leven we ook in een wereld waar je altijd wel contact kan hebben met iedereen. Dus elkaar spreken is niet meer zo moeilijk en zo krijg je toch nog veel mee van wat er thuis allemaal gebeurd.

De eerste stop is dubai en dit maakt het instappen ook een stuk makkelijker. Eigenlijk is dit een vakantie in een vakantie want mijn familie woont in dubai dus je komt goed terecht en ik ken het land al dit maakt het geruststellend en alles wat ik niet heb geregeld of toch vergeten ben na 5 keer me backpack gecheckt te hebben kan ik daar nog makkelijk regelen.

Nu ik ook echt alleen in vliegtuig zit komt het langzaam binnen dat ik ook weg ben. Aan de eene kant super spannend en zenuwachtig wat me allemaal te wachten staat maar waar ik nu voor het meest aan denk is hoe leuk en groot avontuur dit gaat worden en wat heb ik er veel zin in!

Xoxo

1. Sanne:
    4 januari 2018
    t afscheid viel best mee he pop? paar tranen maar dat hoort er gewoon bij! ga genieten en pas goed op jezelf. en idd we kunnen elkaar gelukkig heel veel zien en spreken de komende maanden. al is het dan digitaal ! Lu xxx mamma
  2. Judith:
    4 januari 2018
    Vind het super stoer hoor!
    Wens je veel mooie nieuwe ervaringen toe.
    Heel veel plezier lieffie..
  3. Evert Broekers:
    4 januari 2018
    Lieve mooie dochter, ik ben heel erg trots dat jij dit spannende avontuur in bent gestapt, en ik ben ervan overtuigd dat het je heel veel moois gaat brengen. Ga genieten van alles wat er op je af komt, eerst lekker een beetje acclimatiseren in Dubai. We kijken uit naar je verhalen, en gaan je missen! Heel veel liefs van Pappa.
  4. Reinout:
    Tot over een uur!
    De koffie staat klaar in Dubai.
  5. Marco den Hartog:
    Heel veel plezier.
  6. Ineke:
    Lieve Kleindochter!
    Zo klein ben je dus niet meer,nu je dit avontuur (voorlopig) alleen gaat beleven.
    Ga genieten en deel het lekker met ons,daar kijken we naar uit.er komen vast geweldige uitdagingen op je pad.Het afscheid op Schiphol was vooral speciaal omdat jij iedereen iets gaf wat thuis pas gelezen mocht worden!! Ik kan je vertellen toen kwamen er tranen,
    Ik ben super trots op je! Kijk al uit naar het volgende verslag.
    Dikke kus,Oma Ineke xx